Українка опинилася в неприємній ситуації, коли оператор мобільного зв'язку "Lifecell" прийняв рішення підключити роумінг без її дозволу. Намагаючись вирішити питання без втрати коштів, вона звернулася до компанії у чаті.
Проте, відповідь від "Lifecell" вийшла за межі стандартного клієнтського сервісу. Замість очікуваної допомоги дівчина почула фразу, яка чи не шокувала її: "Ми що хочемо, те й робимо з вашими грошима".
Після цього оператор просто залишив чат, не надавши конкретних пояснень чи вирішення проблеми.
Зрозуміло, що подібна поведінка викликала обурення у клієнтки, яка вирішила поділитися своїм негативним досвідом у соціальних мережах. Відповідь від компанії не змусила на себе чекати.
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
"Lifecell" заявила про готовність розібратися в ситуації, проте дівчина висловила сумніви щодо їхньої здатності реально вирішити проблему, стверджуючи, що подібні запити раніше не призвели до повернення коштів.
"Lifecell, ви тупо дно, і щоразу пробиваєте його ще більше", – написала клієнтка.
У спробі пояснити подію, представники "Lifecell" стверджували, що технологія LTE має особливість – пристрій підтримує постійно активний канал передачі. Це, на їхню думку, означає, що вимкнення "Передачі даних" у налаштуваннях не виключає можливості використання пакету Інтернет-послуг.
Натомість, вони запропонували вибрати тип мережі 2G/3G. Але, незважаючи на спроби виправдатись, гроші за послугу так і не повернули клієнтці.
Раніше ми писали про те, що за послуги платити не потрібно: клієнтам Київстар роздають безкоштовний інтернет та хвилини спілкування
Крім того, Знай.ua повідомляв, для тих, хто не хоче втрачати "старий" номер: lifecell запустив єдиний тариф на сім-картки різних операторів