Клієнт мобільного оператора "Lifecell" звернувся до компанії з хвилюючим питанням. Чоловік, який вважає себе відверто заручником інтернету за 325 гривень на місяць, здивувався, чому після використання перших 50 Гб швидкість її підключення падає.

Тому він залишила на Facebook скаргу, на що оператор дав невтішну відповідь.

мобільний зв'язок

Представник компанії поспішив уточнити, що тариф "Вільний Лайф" забезпечує безлімітний трафік, проте після перевищення 50 Гб швидкість знижується до 1 Мбіт/сек до закінчення терміну дії оплаченого пакету послуг на 4 тижні.

Але чоловіка такої відповіді не влаштував, і він висловив невдоволення, стверджуючи, що 325 гривень – надто висока ціна за обмежений інтернет.

Популярні новини зараз

Повісток можна не боятися: низку українців звільнять у липні від мобілізації – кому пощастить

На блокпостах у водіїв почнуть вилучати права: кого каратимуть

"Критична" сума – 5000 гривень: банки встановлюють тотальний контроль за клієнтами

Зробили ремонт у квартирі - очікуй штраф чи повістку до суду: про що мають знати українці

Показати ще

Звернення до Lifecell / фото: скріншот Facebook

Оператор знову вступив у діалог і пояснив, що їхні тарифи призначені для індивідуального мобільного використання і не ставлять за мету замінити проводовий інтернет вдома або в офісі.

З метою забезпечення стабільної роботи мережі та рівномірного розподілу навантаження вони змушені вводити обмеження на швидкість після певного обсягу використаних Гб.

Проте скарги на невигідні умови тарифів Lifecell продовжуються, і абоненти залишаються розчаровані.

Нагадаємо, "Що хочемо, те й робимо з вашими грошима": українка не на жарт обурена роботою "Lifecell"

Раніше ми писали для тих, хто не хоче втрачати "старий" номер: lifecell запустив єдиний тариф на сім-картки різних операторів

Крім того, Знай.ua повідомляв, V odafone автоматично переводить на нові тарифи: умови гірші, а плата більша