23 березня 2024 року користувач під ніком Lumbri висловив своє невдоволення діями фінансової установи ПриватБанк на спеціалізованому форумі порталу Мінфін.
За словами клієнтки, вона звернулася до ПриватБанку з запитом на перевипуск своєї банківської картки Gold.
Наступного дня після звернення за перевипуском банківської картки, клієнтка без попереднього повідомлення зіткнулася з несподіваним наданням кредитного ліміту в розмірі 10 000 гривень на свій рахунок.
До того ж, вона виявила, що її заборгованість за кредитом зросла на 3 777 гривень. Ускладнило ситуацію те, що вона помітила зміни в банківських виписках, які, на її думку, були внесені заднім числом.
Гороскоп на сьогодні, 19 квітня: субота непередбачуваних змін і несподіваних зустрічей
Чоловіки можуть втратити бронювання: кому варто готуватись до мобілізації
Водіїв попередили про важливий документ: не подбаєте – готуйте валізу грошей
Пенсію можна підвищити майже на 300 гривень: яку довідку треба передати до ПФУ
Жінка розповіла, що пішла до свого спеціаліста у ПриватБанку.Там вони разом помітили, що банк вдвічі зарахував 11 її платежів, зроблених за два дні до того, як їй дали кредитний ліміт.
ПриватБанк відгукнувся на скаргу жінки, вибачившись за неприємності. Вони сказали, що їхні працівники зараз розбираються з цією ситуацією і обіцяли згодом зателефонувати жінці, щоб пояснити, що відбувалося.
В банку сказали жінці, що її платежі подвоїлись через технічну помилку і запити магазинів. Після того як гроші повернули, з'явився невеликий борг у 5 гривень. Через це та втрату довіри до банку, вона вирішила закрити свій кредитний рахунок, боячись нових помилок.
Раніше повідомлялося на порталі Знай.ua нацбанк дав лише 15 хвилин: що треба обов'язково встигнути за цей час
Як раніше повідомляв портал Знай.ua, стосується всіх клієнтів із простроченими картками: "Ощадбанк" зробив важливу заяву