Оплачувати комунальні послуги через мобільний банкінг швидко та зручно. Але часом трапляються збої. Наприклад, клієнтка Monobank здійснила оплату, але гроші так і не дійшло кінцевого одержувача. Про це йдеться на порталі Мінфін.
Українка розповіла, що через Monobank заплатила за комунальні послуги, а за два тижні дізналася, що кошти на рахунки підприємств так і не надійшли.
"Зробила оплату комунальних послуг через Монобанк, про що згодом сильно пошкодувала!!! 14-го числа пройшло списання грошей, сьогодні вже 28-е, а на рахунок компаній гроші так і не надійшли!", - поділилася клієнтка.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
За словами жінки, вона зверталася на підтримку банку, проте конкретної відповіді, що сталося та куди зникли кошти, їй не дали.
"І після розмов по гарячій лінії, нічого, крім відповіді, ми не знаємо куди пішли ваші гроші, я не отримала! Не рекомендую банк для оплати Взагалі!", - поскаржилася українка.
При оплаті комунальних послуг через онлайн-сервіси слід перевіряти правильність введених реквізитів комунальних підприємств, а також обов'язково вказувати особовий рахунок споживача.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, мати кредитний ліміт – лотерея: з рахунків українців крадуть банківські кошти.
Також наш портал інформував, банк не віддає гроші за комуналку: юрист підказав, що потрібно зробити.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, вистачить на продукти і навіть комуналку: "ПриватБанк нарахує клієнтам по 2500 грн кешбеку".