Мобільні оператори постійно оновлюють свої тарифи, але абоненти часто не стежать за цими змінами. Іноді це відбувається через неуважність, а іноді через просто забуття.
У будь-якому випадку важливо бути в курсі всіх умов свого тарифного плану, щоб уникнути неприємних сюрпризів на своєму мобільному рахунку.
Немає часу дзвонити до служби підтримки? Немає проблем! Оператори надають прості способи отримання інформації про свій тарифний план:
- Абоненти Lifecell можуть набрати *141# або *700# для перезамовлення пакету послуг та отримання інформації про свій тариф.
- Клієнти Київстару можуть скористатися запитом 100 01 2#, зайти на сайт або додаток Мій Київстар або набрати 466 66.
- Користувачі Vodafone можуть дізнатися про деталі свого тарифу за допомогою запиту 101# або дзвінка за номером 111 .
З липня прийде нова допомога: хто буде отримувати 4500 гривень щомісяця
Все життя платив податки – залишився ні з чим: ФОПам масово відмовляють у пенсії - у чому причина
Тисячі українців звільнять від призову: кого заборонили чіпати ТЦК
Українцям з малою пенсією докинуть грошей: кому прийдуть доплати у червні та липні
Якщо ви хочете дізнатися, куди йдуть ваші гроші за послуги мобільного зв'язку, Національна комісія з електронних комунікацій та послуг (НКЕК) пропонує такі способи:
- Звернутися до оператора та запросити розшифрований рахунок за потрібний період.
- Скористайтеся мобільним додатком оператора для отримання інформації про надані послуги.
- Особисто відвідайте магазин оператора для отримання розшифрованого рахунку.
Важливо пам'ятати, що розшифрований рахунок доступний лише для ідентифікованих абонентів, тому переконайтеся, що ваш номер зареєстрований у оператора.
Нагадаємо, а боненти збунтувалися проти "Київстару": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються
Раніше ми писали про те, що " ПриватБанк" змусять заплатити за незаконне блокування рахунків