Клієнти Monobank скаржаться, що їхні карти блокуються без видимої на те причини. Про це свідчить новий відгук на порталі Мінфін.

Українець розповів, що зробив грошовий переказ із картки Monobank у розмірі 100 гривень, а через деякий час виявив, що рахунок повністю заблокували. При цьому, за його словами, ніхто не називає причини такої санкції.

Monobank. Фото: скрін youtube

"Сьогодні вранці перевів дівчині 100 грн, через 20-30 хвилин заблокували рахунок повністю. Причини ні мені ні кому ще не хочуть говорити", - написав українець.

При цьому чоловік ствердно заявляє, що не порушував ні закону, ні правил банку, тому має намір звертатися до регулятора, щоб розібратися через блокування рахунку.

Популярні новини зараз

"Буде не страшно...": астролог визначив, чого чекати українцям до середини 2024 року

Судний день розраховано: коли і чому людство може зникнути

Новий податок на житло спустошить кишені українців: скільки доведеться заплатити

Карткою – 10 грн, готівкою – 15: в Україні знову підвищують ціни на проїзд

Показати ще

Карта Monobank. Фото: скрін youtube

"Жодної крипти, шахрайства та введення в оману за рахунками не проводилися. Раніше користувався тільки цим банком був задоволений, зараз думка змінилася. Спробую зв'язатися з поліцією і НБУ, щоб розібратися", - обурився клієнт.

Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пообіцяли українцю детально все перевірити та розібратися у ситуації, що виникла.

Блокування карток. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українцеві заблокували картку за купівлю піци: Monobank розпізнав як "підозрілу" операцію.

Також наш портал інформував, вижити в окупації та відбитися від колекторів ПриватБанку: українці скаржаться на нереальний тиск.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, хочеш повернути гроші - чекай від місяця до півроку: клієнти "Monobank" в шоці від нових перевірок.