Клієнти Monobank скаржаться, що їхні карти блокуються без видимої на те причини. Про це свідчить новий відгук на порталі Мінфін.
Українець розповів, що зробив грошовий переказ із картки Monobank у розмірі 100 гривень, а через деякий час виявив, що рахунок повністю заблокували. При цьому, за його словами, ніхто не називає причини такої санкції.
"Сьогодні вранці перевів дівчині 100 грн, через 20-30 хвилин заблокували рахунок повністю. Причини ні мені ні кому ще не хочуть говорити", - написав українець.
При цьому чоловік ствердно заявляє, що не порушував ні закону, ні правил банку, тому має намір звертатися до регулятора, щоб розібратися через блокування рахунку.
Гороскоп на сьогодні 4 жовтня: зустріч тельців, відпочинок раків та усамітнення риб
До 7 годин без світла: українцям приготували графіки відключень
Нові суми у платіжках: скільки коштуватиме доставка газу у 2026 році
Хто має право на частку у спадку навіть попри заповіт
"Жодної крипти, шахрайства та введення в оману за рахунками не проводилися. Раніше користувався тільки цим банком був задоволений, зараз думка змінилася. Спробую зв'язатися з поліцією і НБУ, щоб розібратися", - обурився клієнт.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пообіцяли українцю детально все перевірити та розібратися у ситуації, що виникла.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українцеві заблокували картку за купівлю піци: Monobank розпізнав як "підозрілу" операцію.
Також наш портал інформував, вижити в окупації та відбитися від колекторів ПриватБанку: українці скаржаться на нереальний тиск.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, хочеш повернути гроші - чекай від місяця до півроку: клієнти "Monobank" в шоці від нових перевірок.