Українці, яким надали неякісну комунальну послугу, можуть добитися перерахунку платіжки з подальшим зменшенням суми до оплати. Про це споживачам нагадує Держпродспоживслужба.

В Україні діє закон "Про житлово-комунальні послуги", який передбачає конкретні механізми захисту прав споживачів. Тому, якщо з крана замість гарячої води потекла холодна, а рахунок прийшов зі значною сумою, то людина може подати акт-претензію.

Комунальні послуги, кадр з відео

Фахівці наголошують, що насамперед необхідно зафіксувати обставини, до яких призвело ненадання чи неякісне надання комунальних послуг. Після цього необхідно надіслати письмове звернення до постачальника послуг та повідомити про порушення.

Далі виконавець комунальної послуги або управитель багатоквартирного будинку має прибути для перевірки якості послуг. На підставі даних перевірки складається акт-претензія.

Популярні новини зараз

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Показати ще

Комунальні послуги, скріншот з відео

Якщо представник виконавця послуг не з'явився для перевірки, відмовляється підписувати акт-претензію або протягом 5 днів після реєстрації акта не дає відповіді, далі слід звертатися до Держпродспоживслужби.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що немає грошей – не аргумент: як карають українців за несвоєчасну оплату комуналки.

Також наш портал інформував, людям підвищення тарифів, олігархам та монополістам – радість: експерт пояснив, кому вигідно піднімати ціни.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, водоканали розікрали гроші, тож збільшать тарифи: Попенко пояснив, чому люди заплатять більше.