У місті Тернопіль ситуація з комунальним підприємством "Тернопільелектротранс" бажає кращого.
Ось короткий огляд фінансового стану підприємства на цей рік: доходи становлять 205 мільйонів гривень, а витрати – 271 мільйон. У результаті маємо дефіцит у 66 мільйонів гривень.
Цікавий момент: із 205 мільйонів доходу 137 мільйонів – це кошти з бюджету, а решта 68 мільйонів – самостійний прибуток.
Про проблему та ймовірність підвищення тарифів на проїзд заявив Олег Вітрук, начальник управління транспортної мережі та зв'язку, на останньому засіданні виконавчого комітету:
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Середній тариф згідно з аналізом перевезень на рівні 8.50 гривень, оскільки валідацій по 8 гривень більше. Економічно обґрунтований тариф на сьогоднішній день має бути 17-18 гривень."
Міський голова Сергій Надал висловив думку, що якби тариф відповідав реальним витратам, підприємство могло б працювати із прибутком. Він дав доручення провести аналіз тарифів на проїзд в інших містах України та запропонувати свої зміни.
"Діючий тариф формували за вартості дизельного палива 28 гривень, а зараз воно коштує 52-55 гривень, електроенергія зросла на 45% – з 4:40 до 6:30 гривень. Зросли також витрати на зарплату та запасні частини для ремонту", – додав Олег.
На думку Надала, підприємству варто розглянути можливість коригування тарифів, як це роблять інші міста України.
Раніше ми писали про те, що у країнських пенсіонерів звільнили від земельного податку, дали знижку на ЖКП: хто у списку
Крім того, Знай.ua повідомляв про знижки на проїзд у громадському транспорті: хто може отримати