Українців попередили про помилки у процесі обробки платежів за доставку газу. Кошти деяких споживачів можуть загубитися. Про це йдеться на facebook-сторінці Черкаської філії "Газмережі".
Газовики попередили, що нерідко плату від споживачів за доставку газу не можна ідентифікувати. У такому разі кошти не зараховуються на особовий рахунок клієнта і за ним продовжує значитися борг.
Причиною таких непорозумінь у більшості випадків є не системні помилки, а неправильне проведення платежу самими споживачами.
Фахівці компанії нагадали, що для правильної оплати "другої" платіжки за газ потрібно вказувати ПІБ споживача, адресу та особовий рахунок, що складається з 10 цифр.
Газу не вистачає: початок опалювального сезону відкладається
Водії, готуйтеся: з 12 жовтня всі пасажири повинні виходити з авто
Ухилянти матимуть лише два тижні: ТЦК попередили востаннє
Соцвиплати перетворяться на борг: кого змусять повернути гроші
"Пам’ятайте, що вказання особистого рахунку дозволяє уникнути помилок у процесі обробки платежів й сприяє уникненню можливих непорозумінь. Тож будьте уважними, розраховуючись за послугу", - йдеться у повідомленні.
Якщо при оплаті забули вказати необхідні дані, то ідентифікувати платіж можна буде лише після звернення до найближчого центру обслуговування клієнтів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, заощадите гроші: "Газмережі" дали пораду щодо "другої" платіжки за газ.
Також наш портал інформував, готувати їжу на багатті поки не доведеться: скільки буде діяти фіксований тариф на газ.
Крім того, ми писали, стосується власників газових колонок і котлів: "Газмережі" звернулися з важливим попередженням.