Передавати показали електролічильники необхідно щомісяця у встановлений період. Але що робити, якщо елементарно забули про цю важливу процедуру? Фахівці YASNO дали зрозумілу інструкцію для побутових споживачів.
За допомогою до фахівців компанії YASNO звернулася українка, яка забула своєчасно передати показники свого лічильника. Жінка уточнила, що потрібно зробити, щоб нарахування у платіжці збіглися із реальним споживанням.
У YASNO детально пояснили, як діяти, щоб скоригувати дані та уникнути можливої переплати за електроенергію.
Масштабне підвищення пенсій: чого чекати від індексації у 2026 році
У школах та дитсадках з'являться нові уроки: чого навчатимуть та до якого віку
Пенсіонерам нагадали про 90-денний ліміт: запізнилися – пенсію скоротять
Не пускайте без потреби: коли контролери не мають права заходити у квартиру
"Передайте показання за 2 дні до кінця місяця та у перші 3 дні нового місяця. Ми передамо їх до вашого оператора системи розподілу (ОСР). Коли отримаємо від ОСР нові (скореговані) обсяги споживання, то виконаємо перерахунок за попередній місяць", - йдеться у повідомленні.
Варто нагадати, якщо споживач не передає показники лічильника, то постачальник послуг нараховує суму до оплати на підставі середнього споживання домогосподарства за попередні періоди. У разі нерідко сума виходить відчутно більше від фактичної.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, зберігати паперові платіжки три роки: у YASNO розкрили важливий нюанс.
Також наш портал інформував, водоканали розікрали гроші, тож збільшать тарифи: Попенко пояснив, чому люди заплатять більше.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, в YASNO дозволили споживачам платити лише половину ціни: хто заощадить на електроенергії.