Передавати показали електролічильники необхідно щомісяця у встановлений період. Але що робити, якщо елементарно забули про цю важливу процедуру? Фахівці YASNO дали зрозумілу інструкцію для побутових споживачів.
За допомогою до фахівців компанії YASNO звернулася українка, яка забула своєчасно передати показники свого лічильника. Жінка уточнила, що потрібно зробити, щоб нарахування у платіжці збіглися із реальним споживанням.
У YASNO детально пояснили, як діяти, щоб скоригувати дані та уникнути можливої переплати за електроенергію.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
"Передайте показання за 2 дні до кінця місяця та у перші 3 дні нового місяця. Ми передамо їх до вашого оператора системи розподілу (ОСР). Коли отримаємо від ОСР нові (скореговані) обсяги споживання, то виконаємо перерахунок за попередній місяць", - йдеться у повідомленні.
Варто нагадати, якщо споживач не передає показники лічильника, то постачальник послуг нараховує суму до оплати на підставі середнього споживання домогосподарства за попередні періоди. У разі нерідко сума виходить відчутно більше від фактичної.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, зберігати паперові платіжки три роки: у YASNO розкрили важливий нюанс.
Також наш портал інформував, водоканали розікрали гроші, тож збільшать тарифи: Попенко пояснив, чому люди заплатять більше.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, в YASNO дозволили споживачам платити лише половину ціни: хто заощадить на електроенергії.