ПриватБанк продовжує потрапляти у різного характеру скандали через незадовільне обслуговування клієнтів. Так, один з українців, який користується цим банком, заявив, що оформив страховку в банку, але коли він отримав травму, йому нічого не заплатили.

Незадоволений відгук клієнт залишив на сайті Мінфіну.

Один з клієнтів ПриватБанку оформив страховку, але коли він отримав травму і звернувся до страхової служби, там йому відмовили. Чоловік вважає, що страхова служба банку порушує договір, адже стверджує, що вона - лише посередник.

"Доброго дня, я оформив страховку через ПриватБанк, платив і тут у мене трапився вивих фаланги, я звернувся до страхової через ПриватБанк, і мені відмовила підтримка ПриватБанку, каже: "Ми допомогти нічим не можемо, ми - лише посередник". А нічого, що страхова порушує договір?" - написав незадоволений клієнт.

Відгук клієнта ПриватБанку. Фото: Мінфін

Популярні новини зараз

В Україні оновили правила для виїзду за кордон

Судний день розраховано: коли і чому людство може зникнути

Обійдемося без гарячих бутербродів: українцям доведеться по-новому платити за сир

Часу більше не дадуть: українцям нагадали про важливу процедуру

Показати ще

У банку відповіли, що в них немає змоги ідентифікувати клієнта, тому вони звернулися до нього в особисті повідомлення, щоб розібратися в даній ситуації.

"Вітаємо. На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації", – відповіли представники банку.

Відповідь представників ПриватБанку. Фото: Мінфін

Нагадаємо, що у ПриватБанку повернуть по 300 гривень дітям, які користуються карткою "Універсальна".

Як повідомляли раніше, ПриватБанк розірвав контракт з клієнтом, не попередивши про це.

Як писав "Знай" раніше, ПриватБанк презентував новий сервіс для українців.