На сторінці Lifecell у соцмережі сталася справжня суперечка. Пост, який мав бути кумедним, виявився каменем спотикання для одного клієнта, який раптом пригадав усі проблеми, що в нього були з їхнім зв'язком.
У пості, який спочатку замислювався як жарт "для лінивих", Lifecell зізнався, що сьогодні вони настільки ліниві, що попросили когось написати текст за них.
На перший погляд це могло здатися смішним і невинним, але не для клієнта:
"Ви настільки ліниві, що не можете вже пів року в Куп'янську зробити нормальний зв'язок та інтернет, постійно спихаючи все на війну. До війни у вас теж хтось або щось було винне в поганій якості послуг! Я вже мовчу про те, що мережа зникає через секунду після вимкнення світла."
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Представники Lifecell відреагували на коментар, виправдавшись, що кожна заявка на покращення якості послуг не залишається поза увагою і фахівці компанії активно працюють над вирішенням проблем.
Вони пояснили, що ситуація з покриттям та якістю зв'язку в деяких районах може бути зумовлена складнощами, спричиненими вторгненням російських військ в Україну.
"Ні**я ви не робите! З жовтня минуло вже пів року і покращення послуги я не бачу! Чому Київстар та Водафон працюють 6-10 годин після відключення світла, а ваша мережа зникає через секунду? Вам начхати на абонентів – для вас головне прибуток!" – пише клієнт.
У Lifecell визнали, що для повного покращення ситуації може знадобитися додатковий час, але продовжили переконувати клієнта, що його звернення не залишиться поза увагою.
Раніше Знай.ua стало відомо про зміни у тарифах: мобільний оператор Lifecell зробив важливе оголошення