Клієнти ПриватБанку скаржаться на крадіжку заощаджень зі своїх рахунків. Про це свідчить відгук українки на порталі "Мінфін".
До ПриватБанку звернулася українка, у чоловіка якої з картки вкрали всі сімейні заощадження в сумі майже 100 тисяч гривень.
"З картки ПриватБанк мого чоловіка шахрайським методом було вкрадено всі наші сімейні заощадження: 97 000 тисяч гривень", - поділилася українка.
Постраждалі одразу звернулися до відділення банку та написали заяву до правоохоронних органів. У "Приваті" пообіцяли повернути вкрадені кошти, але пізніше виявилось, що своїх заощаджень сім'я вже не побачить.
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
"Консультант сказала, що оскільки сума крадіжки досить велика, гроші повернуть протягом півроку. Сьогодні звернулися до банку, щоб дізнатися на якомусь етапі повернення коштів. У ПриватБанку нам відповіли, що гроші нам не повернуть, бо ми перейшли "за посиланням". Жодної письмової відповіді від банку не отримали", - обурилася жінка.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та перепросили за інцидент. Водночас пообіцяли зв'язатися з клієнткою для того, щоб допомогти у вирішенні проблеми.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк вирішив "озолотити" клієнтів: роздасть гроші та подарунки за прості операції.
Також наш портал інформував, "пастка", в яку легко потрапити: клієнтів ПриватБанку застерегли від втрати грошей.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти Monobank скаржаться на безпричинне блокування карт: навіть переказ 100 гривень може стати "фатальним".