Клієнти ПриватБанку залишаються без коштів на існування, тому що з карт зникають останні гроші. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

До ПриватБанку зі скаргою звернулася українка. Вона заявила, що отримала матеріальну допомогу від благодійного фонду на суму близько 65 тисяч гривень. Проте за кілька днів майже вся сума зникла з карти.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

За словами жінки, кошти було перераховано на ім'я невідомої їй людини. При цьому платежі вона не підтверджувала.

"В січні цього року мені надійшла допомога від благодійного фонду в розмірів 64750 грн. Через два дні в мене було знято 56000 грн двома платежами на ім'я невідомого мені користувача, операція провелася без мого відома", - поділилася українка.

Популярні новини зараз

Комунальники вирішили не церемонитися: який тариф злетить одразу на 90%

Смартфони йдуть у минуле: молодь масово повертається до кнопочних телефонів

Звички доведеться міняти: Нацбанк оголосив про великі зміни

При споживанні до 100 кВт/год – тариф нижчий? У YASNO пояснили важливий нюанс

Показати ще

Приват24. Фото: скрін youtube

Після звернення до банку та поліції постраждалої ніяк не змогли допомогти у питанні повернення незаконно списаних грошей.

"Все що зміг зробити банк це заблокувати карту. Поліція безсильна. Багатодітну родину залишили без коштів на існування", - обурилася клієнтка.

Фахівці "Привату" відреагували на скаргу та заявили, що банк обмежений у можливостях і не завжди може вберегти клієнтів від шахраїв. Водночас жінці порадили звертатися до компетентних органів.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, чекайте 14 днів: клієнти ПриватБанку не можуть зняти свої гроші.

Також наш портал інформував, втратив кошти, тепер чекай 2 місяці: українця з карткою Монобанк шоковано походом до банкомату ПриватБанку.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, виконайте три простих кроки: ПриватБанк роздає сертифікати на 55 та 100 тисяч гривень.