Українські банки мають право призупинити фінансову операцію, якщо вони виявляють підозрілі або неперевірені дії від клієнта. Це може статися, наприклад, якщо виникає сумнів щодо походження коштів або самої операції має ознаки можливого злочину.

Також, якщо спеціально уповноважений орган приймає рішення, банк може призупинити видаткові операції клієнта на період до семи робочих днів для додаткових перевірок та з'ясування обставин.

НБУ

Національний банк України пояснює, що це правило існує для того, щоб банки виконували закон і не дозволяли використання своїх послуг для злочинних дій. Вони можуть призупинити операцію, якщо є сумніви щодо її законності.

Однак Нацбанк зазначає, що не контролює, як банки захищають персональні дані своїх клієнтів. Цю сферу регулює і контролює Державна служба України з захисту персональних даних.

Популярні новини зараз

Штормити буде сильно і неодноразово: Україну в грудні накриє низка магнітних бур - дати

Українці можуть залишитися без пенсій: кому припинять виплати

Графіки відключення світла можуть скасувати

Один клік і грошей немає: ПриватБанк попередив про нову загрозу

Показати ще

Переказ коштів. Фото: YouTube

Громадяни України можуть писати до Національного банку, якщо вони мають проблеми з діями свого банку. Але це не означає, що зразу ж буде проведено перевірку.

Позапланова перевірка може статися лише тоді, коли Національний банк помітив, що банк часто порушує правила і не виправляє це після попереджень.

Нагадаємо, оштрафують або заблокують: що зміниться у правилах грошових переказів

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що гроші "зависають" у системі: клієнтів Monobank попередили про збої

Вам буде цікаво дізнатися оплата комуналки через "Приват" стала "лотереєю": ризикуєте пустити гроші на вітер