Зайві нарахування у платіжці за електроенергію – популярна проблема. Деколи це відбувається з вини самого споживача. У компанії YASNO розповіли, що робити, якщо сума в рахунку не відповідає споживанню.

Платіжка за електричну енергію може бути розрахована "по-середньому", якщо споживач не передав показники лічильника або зробив це невчасно.

Платіжки за електроенергію. Фото: скрін youtube

Фахівці YASNO заявили, що при отриманні "некоректної" платіжки споживачеві потрібно звернутися до свого оператора системи розподілу. Він проведе перерахунок на основі актуальних даних про споживання.

"Для корегування обсягів та актуалізації показань лічильника, зверніться до вашого оператора системи розподілу. І коли він зробить перерахунок, оновлені дані будуть в наступній платіжці", - йдеться у повідомленні.

Популярні новини зараз

Тарифи на комуналку у жовтні: українців попередили про 50-відсоткове подорожчання

У ТЦК облаштують місця для побачень: битва за військовозобов'язаних стане запеклішою

Соціальна допомога за новими правилами: платитимуть тим, хто раніше і не сподівався

Зупинили працівники ТЦК: що робити, щоб не мобілізували прямо з вулиці

Показати ще

Електролічильник. Фото: скрін youtube

Українцям нагадали, що щоб уникнути проблем із платіжками, передавати показники електролічильника необхідно за 2 дні до кінця місяця або в перші 3 дні наступного.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, бонус у розмірі до 500 гривень: у YASNO пообіцяли нагороду за своєчасну оплату рахунків.

Також наш портал інформував, у YASNO повернули українцям світло по 2,64 грн за кВт: але при цьому встановили ліміти – важливі подробиці.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у YASNO розповіли, як залишитися зі світлом під час відключення – діяти потрібно вже зараз.