Зайві нарахування у платіжці за електроенергію – популярна проблема. Деколи це відбувається з вини самого споживача. У компанії YASNO розповіли, що робити, якщо сума в рахунку не відповідає споживанню.
Платіжка за електричну енергію може бути розрахована "по-середньому", якщо споживач не передав показники лічильника або зробив це невчасно.
Фахівці YASNO заявили, що при отриманні "некоректної" платіжки споживачеві потрібно звернутися до свого оператора системи розподілу. Він проведе перерахунок на основі актуальних даних про споживання.
"Для корегування обсягів та актуалізації показань лічильника, зверніться до вашого оператора системи розподілу. І коли він зробить перерахунок, оновлені дані будуть в наступній платіжці", - йдеться у повідомленні.
Пенсіонерам заборонили отримувати зарплату та пенсію одночасно: перевірте, чи це не торкнеться вас
Кабмін встановив тарифи на газ: скільки платитимемо
Пенсіонери отримають нову грошову допомогу: кому, коли та скільки виплатять
За борги розрахуєтесь квартирою: кого торкнеться новий механізм стягнень
Українцям нагадали, що щоб уникнути проблем із платіжками, передавати показники електролічильника необхідно за 2 дні до кінця місяця або в перші 3 дні наступного.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, бонус у розмірі до 500 гривень: у YASNO пообіцяли нагороду за своєчасну оплату рахунків.
Також наш портал інформував, у YASNO повернули українцям світло по 2,64 грн за кВт: але при цьому встановили ліміти – важливі подробиці.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у YASNO розповіли, як залишитися зі світлом під час відключення – діяти потрібно вже зараз.