ПриватБанк нещодавно оновив інтерфейс свого онлайн-сервісу Приват24, що викликало невдоволення у деяких користувачів. Один із давніх клієнтів банку висловив розчарування щодо змін у системі регулярних платежів.
Невдоволений клієнт залишив відгук на порталі Мінфін, повідомляє "Хвиля". За його словами, нова версія дуже ускладнила процес пошуку регулярних платежів, особливо для користувачів з великою кількістю збережених транзакцій.
Раніше можна було легко знайти потрібний платіж на прізвище або адресу, а тепер доводиться відкривати кожен платіж окремо.
Клієнт висловив занепокоєння, що такі зміни можуть призвести до помилок під час оплати, особливо серед літніх користувачів. Він закликав банк тимчасово повернути стару версію інтерфейсу, доки нова не буде покращена.
Осінь ще здивує: коли Україну накриє різке потепління
Залишаться без пенсії: кому можуть зупинити виплати з 1 січня
Будинки промерзнуть за півтора дня: хто виживе без опаленння, коли зима вдарить на повну
Працюючим пенсіонерам роз'яснили важливе правило: що заборонено законом
У відповідь ПриватБанк повідомив, що постійно працює над покращенням своїх сервісів, і нова версія покликана зробити користування більш інтуїтивним та зручним для всіх клієнтів.
Банк також зазначив, що намагається більш ефективно розподілити функціональність для полегшення навігації.
Також наш портал інформував, отримали допомогу на картку і ПриватБанк одразу заблокував її: українці можуть потрапити в халепу
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що нові тарифи на переказ коштів та оплату штрафів: "Ощадбанк" попередив про зміни
Вам буде цікаво дізнатися почали зникати депозити: клієнти ПриватБанку не знають, де шукати свої заощадження