Війна в Україні й пов'язана з нею мобілізація призвели до значного дефіциту водіїв таксі, що, в свою чергу, негативно вплинуло на роботу всієї сфери. Варто знати, чого слід очікувати українцям.
Про це пише Liga.net.
Все це, у свою чергу, призвело до зростання цін на поїздки.
За словами представників таксомоторних компаній, через мобілізацію на фронт пішло багато водіїв.
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Зараз у нас на 30% менше водіїв, ніж було до війни", — говорить голова Асоціації перевізників України Іван Бондарев.
Це призвело до того, що таксистам, які залишилися, доводиться працювати більше, що веде до втоми та зниження якості обслуговування.
"Водії працюють по 12-14 годин на добу, їм просто фізично важко", - говорить Бондарев.
Крім того, зменшення кількості водіїв призвело до зростання попиту на їхні послуги, що, в свою чергу, викликало зростання цін.
"Ціни на поїздки таксі зросли на 20-30%", - говорить Бондарев.
За словами експертів, ситуація у сфері таксі може покращитися лише після закінчення війни та повернення мобілізованих водіїв додому.
Що можна зробити, щоб покращити ситуацію:
-
Збільшити зарплату водіям таксі. Це допоможе залучити нових водіїв до роботи та стимулювати тих, хто вже працює, працювати більше.
-
Спростити процедуру отримання ліцензії на водіння таксі. Це допоможе збільшити кількість потенційних водіїв.
-
Розвивати громадський транспорт. Це допоможе зменшити попит на послуги таксі.
Нагадаємо, що українські дальнобійники кидають фури на кордоні через мобілізацію.
Як повідомляли раніше, в Україні власники авто з ГБО під загрозою втрати прав.
Як писав "Знай" раніше, в Україні хочуть полегшити процес оренди автомобілів.