Клієнти "ПриватБанку" скаржаться на недосконалу систему захисту, яку нерідко оминають аферисти та крадуть гроші з рахунків. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українка заявила, що невідомі особи шахрайським шляхом отримали доступ до її "Приват 24". В результаті з рахунку змогли вкрасти 5000 гривень і намагалися зняти ще, але спрацював захист банку.
"Зламали акаунт, зняли 5к. Намагалися зняти й більше, але там уже потрібно було підтвердження платежу через дзвінок", - бідкається клієнтка.
Жінка зізналася, що не дуже вірить у повернення коштів, хоч і зверталася до правоохоронних органів та у відділення банку. Водночас вона порадила ПриватБанку працювати над удосконаленням системи безпеки.
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
"Зараз усіх цих шахрайських схем розвелося, що банку час створювати комплексніший захист від таких ситуацій", - додала постраждала.
Фахівці ПриватБанку відповіли, що можливості фінустанови обмежені та порекомендували у таких ситуаціях звертатися до правоохоронних органів.
"При всьому бажанні захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях", - відповіли у "Приваті".
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть користуватися своїми грошима, клієнтка ПриватБанку розкрила схему: "Рахунок заблокований".
Також наш портал інформував, за оплату комуналки через "Приват24" можна отримати гроші: у ПриватБанку назвали умови.
Крім того, ми писали, "прихована" комісія від ПриватБанку: українці обурені необґрунтованим списанням грошей.