Компанія "Київстар" повідомив, що користувачам більше не потрібно запам’ятовувати та вводити комбінації з "зірочками" та "решітками" для управління своїм рахунком.

Тепер усі необхідні функції, такі як перевірка балансу, залишки по тарифу, роумінг, абонентська плата, послуга екстра гроші, підключення додаткових можливостей, переказ коштів та багато іншого, зібрані в одному місці – у мобільному додатку "Мій Київстар".

"Київстар". Фото: скрін youtube

У компанії зазначили, що цей додаток дозволяє зручно і швидко керувати всіма аспектами обслуговування. Однак під публікацією в офіційному Facebook-акаунті Київстару багато користувачів почали ділитися своїм негативним досвідом користування послугами оператора.

Деякі клієнти скаржаться на постійні проблеми з мобільним інтернетом, особливо під час відключень електроенергії.

Популярні новини зараз

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

"Київстар", скріншот: YouTube

Ось кілька коментарів, які залишили абоненти:

  • "Дуже погана якість мобільного інтернету – хоч зі світлом, хоч без".
  • "Таке враження, що все сплановано, щоб відключити людей від інформації. Минулого року при відключенні світла був інтернет і зв'язок".
  • "Немає світла – немає зв'язку і інтернету. Хоча компанія обіцяла, що послуги будуть доступні протягом чотирьох годин".
  • "Скоро всі покинуть Київстар, бо ні зв'язку, ні інтернету".

У відповідь на ці скарги представники Київстару закликали користувачів надсилати свої номери телефонів і деталі проблеми в особисті повідомлення для перевірки ситуації.

Вони також пояснили, що робота мобільного зв'язку та інтернету залежить від стабільного електропостачання. У разі аварійних відключень базові станції використовують акумулятори та генератори, що дозволяє їм працювати до чотирьох годин без підзарядки.

"Київстар". Фото: скрін youtube

Проте після цього може знадобитися час на перезапуск і підзарядку станцій, що може спричинити тимчасову відсутність зв'язку. Компанія подякувала користувачам за розуміння та терпіння.

Нагадаємо, Київстар підняв вартість: як зміняться тарифи при відключеннях світла

Раніше ми писали про те, що Київстар скасовує популярну послугу: тепер усім доведеться платити

Крім того, Знай.ua повідомляв, Київстар братиме гроші за важливу послугу: раніше була безкоштовною