Власники карток Monobank стикаються з труднощами при знятті готівки з банкоматів. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українка заявила, що намагалася зняти готівку з картки Monobank, але під час операції зникла електроенергія на кілька секунд. Коли банкомат увімкнувся, то кошти не видав, але суму було списано з рахунку.
Після звернення до служби підтримки банку виявилося, що повернення грошей може тривати до 60 днів.
Українка припустила, що такий тривалий термін вирішення проблеми пов'язаний з тим, що Monobank не має власних банкоматів, тому на інкасацію йде більше часу.
"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
"Я гадаю ця проблема із за того що у банку немає власних банкоматів та вони не можуть зробити інкасацію банкомата, а сторонні банки не дуже зацікавлені вирішувати проблеми монобанку", - написала клієнтка.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пояснили, що повернення коштів проводиться виключно через подання відповідного запиту до платіжної системи. До 60 днів - це термін, за який має надійти відповідь саме від платіжної системи.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці зможуть економити, граючи в гру: Мonobank запускає новий сервіс з несподіваним бонусом.
Також наш портал інформував, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, блокують рахунки та нараховують неіснуючі борги: клієнт "Ощадбанку" постраждав через простий грошовий переказ.