Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дозволить українцям скаржитися на якість мобільного зв’язку через застосунок "Дія". Про це повідомив віцепремʼєр-міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. Функція допоможе оперативно визначати проблемні місця та покращувати роботу мережі, особливо в умовах блекаутів.
Через «Дію» можна буде надіслати скаргу, якщо сторінки не завантажуються, дзвінки не проходять або повідомлення не надсилаються.
Користувач зможе залишити відмітку на карті у застосунку. Навіть в офлайн-режимі дані автоматично відправляться до Нацкомісії з регулювання зв’язку (НКЕК), щойно пристрій підключиться до інтернету.
НКЕК разом з операторами аналізуватиме скарги та усуватиме проблеми у зазначених місцях.
Українцям перерахують платіжки за опалення: хто заплатить менше
"Школярі в шоці, вчителі на межі": українці вимагають скасувати нові правила оцінювання від МОН
Доплати до пенсії у 2025 році: хто з українців може очікувати підвищення виплат
Українцям нарахують близько 2000 грн на комуналку: як отримати виплати
«Українці повинні мати зв’язок за будь-яких умов: щоб телефонувати рідним, викликати екстрені служби чи перевіряти карту тривог навіть під час знеструмлень», – наголосив Федоров. За його словами, послугу планують запустити найближчим часом.
З 1 лютого 2025 року мобільних операторів зобов’язали обладнати всі базові станції генераторами та акумуляторами, що забезпечать 10 годин роботи під час блекаутів. А до 1 грудня 2024 року на 25% станцій має бути забезпечена 72-годинна автономна робота.
Запуск нової функції дозволить українцям оперативно інформувати про проблеми зі зв’язком, а операторам — швидше реагувати на збої та зміцнювати мережу в критичних ситуаціях.
Нагадаємо, тарифи на YouTube TV зростуть: скільки доведеться заплатити з нового року
Раніше ми розповідали, як зателефонувати, коли немає сигналу: у "Київстарі" з'явилася нова послуга – мобільне покриття не обов'язкове
Також, абоненти Vodafone залишаться без зв'язку: кому потрібно терміново замінити SIM-картку