Верховна Рада України ухвалила законопроєкт №9083, який кардинально змінює підхід до торгівлі вживаними автомобілями. Нововведення покликані спростити життя компаніям, що займаються оптовим і роздрібним продажем авто, та зменшити бюрократичні процедури.

Що саме змінюється?

  1. Скасування обов’язкової перереєстрації
    Раніше компанії, які перепродували вживані автомобілі, повинні були реєструвати авто на себе перед подальшим продажем. Це створювало додаткові витрати та ускладнювало процес торгівлі.

  2. Авто – як товар
    Закон дозволяє компаніям викуповувати та реалізовувати транспортні засоби як звичайний товар без обов’язкової постановки їх на облік у Сервісному центрі МВС.

  3. Проста схема купівлі-продажу
    Тепер достатньо укласти два договори: перший — з попереднім власником автомобіля, другий — із покупцем. Колишній власник сам зніматиме транспортний засіб з реєстрації перед передачею суб’єкту господарювання для подальшого продажу.

    Популярні новини зараз

    У ТЦК можна не приходити: для військовозобов'язаних анонсували нововведення

    Майже по 7 грн за кіловат: українцям назвали дату зростання тарифу на світло

    Суди отримали більше влади: новий закон вдарить по боржниках, готуйте 121 тисячу гривень

    Відключення світла за борги: через яку суму можна залишитися у темряві

    Показати ще

    Продаж авто, Фото Capri23auto с сайта Pixabay


Нововведення дозволять знизити витрати на оформлення документів і пришвидшать процес купівлі-продажу. Це створить більш прозорі та зручні умови для бізнесу та покупців. Водночас очікується зменшення схем із приховування реальної кількості перепроданих автомобілів, що позитивно вплине на ринок.

Експерти вважають, що законопроєкт стимулюватиме розвиток цивілізованої торгівлі вживаними авто, а пересічні українці зможуть швидше і вигідніше придбати автомобіль.

Нагадаємо, без черг на кордоні: що треба знати про нові правила оформлення Зеленої картки

Раніше ми розповідали, де найкраще заправляти дизельну автівку в морози: ціни та якість

Також, ціна зростає, вигода зменшується: чому ГБО втрачає популярність