Схоже, до переліку скандальних розв'язок та мостів, що увійшли до низки "фейлів" нинішньої столичної влади, додався ще один об'єкт – довгоочікуваний Подільсько-Воскресенський міст. Як виявилося, днями розпочалися роботи із облаштування вант – канатів, які, по суті, нестимуть на собі основний проліт мосту над Дніпром. Все б нічого, якби кияни не помітили жахливий стан надважливих деталей конструкції. Подробиці дізнавалися Знай.ua.
"Що відбувається - передвиборча гарячка, чи мухлювання підрядника?"
Роботи із встановлення заржавілих частин конструкції мосту розпочалися кілька днів тому.
"У жовтні 2018 трапилася курйозна історія. Транспортні чиновники доповіли Кличку, що ванти для Подільського моста, закуплені ще у 2010 році за 14 млн грн (майже $1,7 млн), непридатні для використання. Всі ці 8 років вони пролежали на Трухановому острові під відкритим небом, вкриті перегноєм опалого листя. Я відправився на міст і переконався, що під аркою нині підвішені старі непридатні ванти, а нові досі лежать в трьох упаковках на краю мосту. Якщо коротко, то на вантах є іржаві сліди, сколи захисного цинкового покриття, грибок, потертості. На наступний день після зйомки, у четвер, 11 червня, іржу почали поспіхом зафарбовувати сірою фарбою", – пише автор посту Віталій Селик.
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Повторне вкладання мільйонів неминуче – знову заплатять кияни
Виявляється, вердикт про непридатність цих деталей після огляду надали, власне, у компанії німецького виробника Bridon-Bekaert.
"Відповідальність несе міська влада, яка зберігала ці ванти в неналежних умовах – це і призвело до того, що вони прийшли в непридатність. Компанія, що їх виготовляла, зробила заключення, що використовувати їх неможна, а міська влада вирішила зекономити і купила лише частину нових вант і намагається пристосувати старі ванти для встановлення на міст. А саме вони нестимуть на собі, по суті, основний проліт над Дніпром", – зазначає експерт в транспортній сфері Олександр Кава.
Наразі кілька з них вже встановлені, але поки міст не підвісили, тож зараз ще є нагода виправити ситуацію. При цьому, повторна закупівля витягне чергові мільйони "з кишень" киян.
"Це призведе до того, що надійність конструкції мосту буде гірша і вже у найближчий час доведеться замінювати ці старі ванти. А статися це може вже за кілька років, тому що там вже пішла корозія – хоча початково строк придатності складав 50 років. В цій ситуації однозначно потрібно було б закупити нові ванти і покарати тих, хто не зміг забезпечити належне зберігання. По суті, за все це платимо ми з вами – платники податків: міська влада один раз вже заплатила за них, навіть не забезпечивши належне зберігання. Виходить, що це просто злочинна халатність", – відзначає Олександр Кава.
Тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.