З моменту запуску громадського транспорту у Києві минуло вже 5 тижнів, проте жодне з транспортних питань, з якими мешканці столиці зіткнулися після впровадження карантинних послаблень, не вирішена й досі. Години у пробках, відсутність маскового контролю, переповнені салони маршруток – все це жахлива реальність, з якою щодня вимушені стикатися тисячі киян. На додаток до цього додалася ще й проблема із проходженням дітей шкільного віку на "пунктах пропуску" в підземці. Та особливо бурхливу реакцію викликав один з останніх постів столичного голови на офіційній сторінці "Кличко-мер". Подробиці дізнавалися Знай.ua.
Вид з мерського крісла: "Які кінотеатри??? Ми з рідними не бачилися вже півроку!!!"
Тільки-но з'явилася публікація Віталія Кличка про часткове обмеження часу роботи певної категорії закладів і проведення масових заходів, як на сторінці мера посипалися коментарі обурення.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Більшість користувачів вважає цю "санкцією" відверто абсурдною.
"А який сенс у такому обмеженні? Обмежувати треба кількість людей у години "пік", а не загальний час роботи! В результаті вашого обмеження буде все навпаки: люди, що прийшли б до закладів у більш вільний нічний час, тепер мусять прийти раніше, щоб встигнути до закриття, і створять натовп. Хтось там у вас взагалі думає, прораховує, чи так, рандомні міри для імітації діяльності?", - обурюється киянка Анна Пашкова.
"А вдень розповсюдження немає? Маршрутки забиті "під зав’язку", люди на роботу дістаються у різні способи, адже керівництво не турбується, як люди до роботи доїдуть і з роботи (а це часто-густо триває декілька годин!). Так, більшість дійсно дотримується санітарних норм. Але!!! Ми в таких рамках опинилися, що про нас турбуються....тільки ми!!! Які кінотеатри??? Ми з рідними не бачилися вже півроку!!! Які ресторани!!! Треба, перш за все, про режим транспортного сполучення потурбуватися та зручний і відповідний до транспортного режиму робочий день запровадити", - звертається до мера Києва мешканка столиці Людмила Терещенко.
Замість прийняття таких недієвих рішень кияни пропонують Віталію Кличку зайнятися суттєвими змінами у місті: збільшити кількість рухомого складу громадського транспорту, на вході в метро облаштувати пункти з роздачі масок та дезінфекції рук, а також встановити рамки, що виявлятимуть людей із підвищеною температурою.
Транспортний колапс і штрафи комунальників
Та й, в цілому, у місті ситуація залишається невтішною. Попри щоденне збільшення кількості хворих на коронавірус, люди вимушені годинами простоювати у пробках, а громадський транспорт ходить із тривалим інтервалом та переповненими салонами.
"З 1 липня міська електричка курсує за звичайним маршрутом, битком набита... швидкісний трамвай пустили одинарний... людей маса... про яку дистанції і т.п. може йти мова? Може хоча б цю проблему можна вирішити? Адже не так складно синхронізувати трамвай з електричкою і не одинарним, а подвійним / потрійним, як під час карантину, коли люди сиділи по домівках, зате трамваї з трьома вагонами порожні ходили...", - обурюється киянка Тетяна Харченко.
"Не знаю, що там Вам видно з мерського крісла, але в Києві повний транспортний колапс. У години пік міський транспорт проходить повз зупинок, всі, хто може, пересіли на свої авто. В результаті всюди пробки. З'явилися старі жигулі і москвичі. Маршрутки забиті. Вихід один - збільшення міського транспорту", - скаржиться мешканка столиці Людмила Макарова.
Відсутність дезінфекції в під'їздах, що була в топі проблем впродовж всього карантинного періоду, як і раніше, переймає жителів мегаполісу – тільки зараз до неї додалася і дезінфекція салонів громадського транспорту. Точніше, її відсутність.
"Ви тільки погляньте, що робиться в транспорті, а про дезінфекцію в під'їздах, загалом мовчу, бо її не має, є лише графіки її проведення", - пише Володимир Остапчук.
Ще одним критичним на сьогодні питанням стали перепони у потраплянні на платформу підземки дітей шкільного віку.
"Дітей школярів тероризують кондуктори і контролери! Їх не пускають в метро за старими, навіть продовженим, з печатками та підписами паперовим учнівським! Доведіть своє рішення до пастранса і метрополітену! Змушені будемо викликати поліцію на кожен випадок самоуправства перевізників!", - пише автор одного з коментарів на сторінці "Кличко-мер".
Чи прокоментує цей потік звернень голова КМДА Віталій Кличко на онлайн брифінгу, що має відбутися 3 липня, читайте на порталі Знай.ua.
Також Знай.ua писав, що спливли "підводні камені" обіцяних Кличком станцій метро: передвиборчий "піар-хід" обійшовся в мільярди.
Раніше Знай.ua повідомляв, що експерти дали оцінку каденції Кличка: розквіт земельного дерибану, мільярди на піар та масштабна афера з Генпланом.