Дніпро — майже мільйонне місто, яке ніколи не мало кільцевої дороги. Як наслідок, цілі низки фур зранку до ночі штовхаються по вулицях міста і руйнують асфальт. Чому в обласному центрі досі немає об’їзної, дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на каналі 2+2.
Сюжет можна переглянути за посиланням.
Вулицями Дніпра цілими караванами курсують фури, адже не мають альтернативи. Як наслідок — жахливий стан доріг. Наразі Дніпро чи не єдиний із обласних центрів України, який не має об’їзної дороги.
Будувати об’їзну почали ще у 2012 році. Потім через корупційний скандал усе «заморозилося». Відновили роботи лише кілька місяців тому. Зараз зводять другу чергу — південний обхід. Роботи ведуться у кількох десятках метрів від житлових будинків. Найскладніше — перенесення комунікацій.
З 29 листопада Київстар закриває старі тарифи: чого чекати абонентам
В Україні пенсії ставлять на "паузу": у ПФУ відповіли, чому люди залишаються без грошей
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки
Правила бронювання від мобілізації посилили: українцям загрожують масові скорочення
«Це був довгий шлях. Потрібно було провести коригування проекту, бо деякі ділянки були не в тому вигляді, у якому вони були до консервування», — зауважив в.о. начальника служби автодоріг Дніпровської області Олександр Коломійцев.
Повна вартість семикілометрової ділянки становить понад півтора мільярда гривень. Така дорога дасть можливість потрапити з нового Південного моста на запорізьку трасу, оминаючи центр Дніпра. Будівництво дороги відбувається паралельно з будівництвом дворівневої розв’язки.
Нині шляховики насипають під’їзди до розв’язки та встановлюють опори, яких буде дві. Згодом почнуть створювати мостовий перехід: «Балки будуть монтуватися вже в липні. Планується, що завершення будівництва шляхопроводу припаде на вересень».
Нагадаємо, раніше Майдан обрушився на голови киян:" втомився " слідом за мостами.У Києві на Майдані Незалежності обвалився дах у підземному переході.
Як повідомляє портал "Знай.uа" Кличко збрехав щодо старту ремонту мосту Патона, - блогер. Мер Києва Віталій Кличко нереалістичні обіцянки щодо ремонту мосту Патона.
Також "Знай.uа" писав, що Кличко принесе в жертву Шулявці багатостраждальний "Більшовик". У Києві заговорили про примусове знесення цеху заводу "Більшовик", що заважає будівництву майбутньої транспортної розв'язки на Шулявці.