Українець поскаржився на роботу ПриватБанку, адже в Приват24 у нього з'явилося повідомлення про зарахування грошових коштів, а на рахунок вони не надійшли.
Про це українець написав на сайті Мінфіну.
Так, українець розповів, що у вівторок, 15 червня він побачив, що через Приват24, о 08:30 йому була зарахована сума в дві тисячі гривень. Але ці кошти не були додані до залишку на рахунку. При цьому, при вході в приват24 для бізнесу ніяких надходжень за день не було.
Вже о 13:00 чоловік вирішив зателефонувати до служби підтримки та уточнити, чому гроші не зараховані. Там йому відповіли, що кошти з карткового рахунку зараховуються на розрахунковий протягом 24год.
"Дуже дивно, але в 2017−2018 році це відбувалося протягом 5-15хв і приходило СМС повідомлення. Складається враження, що з кожним роком ПриватБанк безсовісно використовує кошти в своїх цілях до їх зарахування на рахунок. Пора міняти банк", - підсумував він.
Нагадаємо, раніше у Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"
Як повідомляє портал " Знай" клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"
Популярні новини зараз
Показати ще
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Також "Знай" писав, що клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."