У новому випуску програми «in. KYIV» з блогером Катериною Павловою краєзнавець Аннабелла Моріна розповіла про малі річки Києва та про реалізацію проєкту ревіталізації річки Почайна.

«У Києві є понад 400 водних об'єктів, які постійно пропадають і десятки малих річок, які знаходяться під землею. І про те, що це річка, а не зливова каналізація, люди не знають. І виходить, що зливова каналізація змішана з цими малими річками», - розповіла вона.

Моріна сказала, що багато історичних річок, і це характерна ситуація для багатьох міст, в тому числі західних і східних, в процесі урбанізації ховали. Зараз вже практично років десять, повідомила вона, йде зворотна тенденція, коли на Заході і на Сході відкривають ці річки, піднімаючи їх знову на поверхню. Раніше такі річки забруднювались, підтвердила вона, в них скидали відходи з заводів, а зараз заводи винесені за територію міста і є можливість повернути цей природний ландшафт в місто.

«І це така загальносвітова тенденція. Найвідоміший випадок - це відкриття в шести кілометрів річки Чхонгечхон у Сеулі, Південна Корея. У нас у Києві таке теж уже робиться, річка Почайна, якою ми займаємося, це перший міський проєкт ревіталізації річки. У нас вже повністю все запроєктовано, виділені гроші, проведено тендер, підписаний договір і були запущені процеси по парку. А зараз запускаються роботи по ревіталізації Почайни, коли річка повертається у свій природний стан», - резюмувала вона.

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Антонова, що у заторах існує певна проблема міста, яка тільки зараз починає висвітлюватися.

Популярні новини зараз

"Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України

Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики

Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом

Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків

Показати ще

Також раніше для Знай.ua Антонов розповідав, що відношення киян до проблем дорожнього руху залежить від того, хто зняв, хто виклав, хто порушив.