Про це він розповів у новому випуску програми «in. KYIV» з блогером Катериною Павловою.
«Офіс президента нарешті зрозумів, що перекладанням асфальту всіх транспортних проблем вирішити неможливо. Тому Офіс президента також вирішив взяти участь у великих інфраструктурних проєктах з розвитку громадського транспорту. Проєкт будування метро - це проєкт з гучних обіцянок. У світі були дві надзвичайно популярних ідеї: перша – це побудова комунізму, а друга – це побудова метро на Троєщину», - розповів він.
Петрук сказав, що Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену немає в Генеральному плані, проєкту Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену, звісно, теж не існує і не було в принципі підстав для розробки цього проєкту. Ніякої проєктної документації на Подільсько-Вигурівську лінію не існує в природі, повідомив він, і тому не зрозуміло, що там буде коригуватися, бо проєкт треба розробляти з нуля. А розробка проєкту і проходження експертизи - це щонайменше два роки, підкреслив він, і загалом дуже потягне час.
«Подільсько-Вигурівська лінія метрополітену не може з’явитися на Троєщині об’єктивно раніше, ніж приблизно 2037 року, це найоптимістичний термін. Всі обіцянки, які даються, що на Троєщині метро з’явиться через 3-5 років – це все чиста політика, яка не базується на реальній інженерії та економіці. За весь період будівництва метрополітенів у Києві з 1949 року до сьогодні ніколи темпи будівництва метрополітену не перевищували середні темпи, тобто будується менше однієї станції на рік», - резюмував він.
Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Попенка, що система тарифоутворення громадського транспорту працює по старій радянській системі.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Також раніше Попенко розповідав, що гроші за рекламу отримує не «Київпастранс», а міський бюджет.