Про це він розповів у новому випуску програми «in. KYIV» з блогером Катериною Павловою.

«Офіс президента нарешті зрозумів, що перекладанням асфальту всіх транспортних проблем вирішити неможливо. Тому Офіс президента також вирішив взяти участь у великих інфраструктурних проєктах з розвитку громадського транспорту. Проєкт будування метро - це проєкт з гучних обіцянок. У світі були дві надзвичайно популярних ідеї: перша – це побудова комунізму, а друга – це побудова метро на Троєщину», - розповів він.

Петрук сказав, що Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену немає в Генеральному плані, проєкту Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену, звісно, теж не існує і не було в принципі підстав для розробки цього проєкту. Ніякої проєктної документації на Подільсько-Вигурівську лінію не існує в природі, повідомив він, і тому не зрозуміло, що там буде коригуватися, бо проєкт треба розробляти з нуля. А розробка проєкту і проходження експертизи - це щонайменше два роки, підкреслив він, і загалом дуже потягне час.

«Подільсько-Вигурівська лінія метрополітену не може з’явитися на Троєщині об’єктивно раніше, ніж приблизно 2037 року, це найоптимістичний термін. Всі обіцянки, які даються, що на Троєщині метро з’явиться через 3-5 років – це все чиста політика, яка не базується на реальній інженерії та економіці. За весь період будівництва метрополітенів у Києві з 1949 року до сьогодні ніколи темпи будівництва метрополітену не перевищували середні темпи, тобто будується менше однієї станції на рік», - резюмував він.

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Попенка, що система тарифоутворення громадського транспорту працює по старій радянській системі.

Популярні новини зараз

Контроль за картковими переказами посилять: які суми зацікавлять банк та податкову

"Нехай роблять з учителем після уроків": українці пропонують звільнити школярів від домашніх завдань

Перерахунок пенсій у 2026 році: кому збільшать виплати та наскільки

Укренерго піднімає тарифи: на скільки зросте вартість світла у 2026 році

Показати ще

Також раніше Попенко розповідав, що гроші за рекламу отримує не «Київпастранс», а міський бюджет.