Українка розповіла, як з її карти Monobank пропала досить велика сума кредитних коштів і вона виявилася винною банку. Цим вона поділилася у своєму відгуку на порталі Мінфін.
Клієнта зазначила, що скористалася карткою від Monobank досить тривалий період і не мала жодних претензій. По карті проходили незначні транзакції та було відкрито кредитний ліміт. Одного дня вона зайшла у додаток банку і побачила, що з рахунку зникли кошти і на карті утворився великий мінус. Жінка припустила, що роботу виконали шахраї.
"Я користувалася монобанком 2 роки, були витрати маленькі 100 гривень щомісяця на підписку Youtube premium і все і максимальний кредит було дозволено до 10 000 грн. І сьогодні я увійшла в мобільний додаток і побачила страшну картину. були по інтернету Apple і Netflix і звичайно, що у мене немає Apple і Netflix, а транзакції проводилися в Японії. Тепер не знаю що робити?", - поділилася клієнтка.
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Жінка зазначила, що звернувшись до банку, їй порадили повідомити про цей інцидент правоохоронні органи і не зорієнтували, що робити далі і чи буде повернено кошти.
Співробітники Monobank швидко відповіли на скаргу і заспокоїли клієнтку, заявивши, що робота над вирішенням її проблеми вже кипить і гроші все ж таки будуть повернуті.
Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк попередив власників кредитних карток про зміни: набули чинності нові умови.
Також наш портал інформував, українців із картками "Ощадбанку" змушують брати непотрібні послуги: "Заплатила 150 грн, аргументи не діють..."
Крім того, ми писали, "Ощадбанк" влаштував українцеві телефонний "терор" у спробах нав'язати кредит.