Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", у якому велика кількість громадян отримують свої законні соціальні виплати, почав розсилати українцям повідомлення з дуже тривожними словами. Людям пропонують приїхати до відділення банку, але ніхто не хоче думати про те, як люди в такий сумбурний час діставатимуться до установи.
Насамперед йдеться про маломобільних громадян, пенсіонерів чи інвалідів. Цим категоріям і в мирний час було дуже складно потрапити до банку, а зараз і зовсім практично неможливо.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Сьогодні мені прийшло повідомлення про те, що я повинен з'явитися в будь-яке відділення банку з паспортом та іпн для актуалізації даних. Як я можу з'явитися у відділення, якщо найближче відділення від мене знаходиться за 120 км (в Ізюмі відділення не працюють). Що ви коїте? На вулиці зима, війна, йдуть обстріли, електроенергію відключають, а ви викликаєте людей до банку для актуалізації даних. Ви вирішили познущатися з пенсіонерів???", — пише незадоволений українець.
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Також заради справедливості варто зазначити, що в банку українцю все ж таки відповіли. Ось що написали представники "Ощадбанку": "Зараз Ви можете користуватися карткою, як завжди, а коли буде можливість, зможете звернутися до відділення банку для актуалізації даних".
Нагадаємо, "Не видав готівку, фу...": банкомати Ощадбанку "граються" з клієнтами - грошей немає, як і нервів.
Раніше повідомлялося, що з карт Monobank пропадають гроші: українка розповіла, як потрапила в боргову яму.