Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", у якому велика кількість українців отримують свої законні соціальні виплати, продовжує неприємно впливати на своїх клієнтів.
Справа в тому, що цього разу "каменем спотикання" стала так звана актуалізація даних - тепер пенсіонери, які не знають, як упоратися за справами підключають своїх дітей та онуків. Від цього "вся правда" виходить за межі банківських відділень.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin.
"Мої батьки пенсіонери ще раз не можуть пройти актуалізацію даних у Ощадбанку. Їм щоразу відмовляють через відсутність таких клієнтів у базі. Це неможливо! Вони є клієнтами Ощадбанку та отримують пенсію щомісяця на картку. Ми зверталися на гарячу лінію та до керівника відділення, добитися ніхто нічого не може.
Чоловікам пропонують останній шанс: як вирішити проблеми з ТЦК віддалено
Пенсіонери можуть оформити надбавку понад 1000 грн: не всі про це знають
Менше пільг і більше вимог: соціальну допомогу платитимуть за новими критеріями
Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
Скажіть, будь ласка, як усунути цю проблему? Напевно, треба змінити банк, бо мої батьки просто залишаться без пенсії. Відстань до найближчого відділення 60 км, вони не мають можливості приїжджати туди щодня, та й навіщо марно витрачати останні сили та кошти, щоб знову отримати відмову. Загалом у цьому відділенні процвітає хамство та корупція. Хочеш, наприклад, зняти готівку у касі - давай "шоколадку". Мета Ощадбанку знищити якнайбільше пенсіонерів. Зупиніть це свавілля!", - пише про історію своїх батьків незадоволена українка.
Нагадаємо, українка обурилася тарифами ПриватБанку та ставленням до клієнтів: "Бере кінську комісію".
Раніше повідомлялося, "Загроза фізичного насильства": клієнтам "ПриватБанку" вирішили не віддавати гроші, починають із хамства.