Українка розповіла, як втратила гроші, намагаючись зняти готівку з банкомата "Ощадбанку". Подробиці жінки поділилася у своїй скарзі, яку залишила на порталі Мінфін.
Українка розповіла, що намагалася зняти готівку у банкоматі "Ощадбанку". У результаті пристрій гроші не видало, але списало запитувану суму з картки. Звернувшись до банку, клієнтці пообіцяли повернути кошти, але попередньо написати відповідну заяву. Зрештою ситуація "зависла", оскільки співробітники банку не можуть опрацювати заявку.
"Під час зняття коштів банкомат не видав кошти і повернув картку. Які з рахунку списав (статус тимчасово заблоковані). Зателефонувавши на гарячу лінію "Ощадбанку", оператор сказав, що кошти повернуться протягом 3 днів, а якщо не повернуться, то потрібно написати заяву в 31.12.2022 р. було написано заяву на повернення коштів, працівник банку не може подати заяву на обробку, тому що кошти мають статус - тимчасово заблоковані", - поділилася клієнтка.
Жінка зазначила, що повторно зверталася до банку, але співробітники не змогли дати конкретної відповіді, коли їй будуть повернуті гроші.
Раніше портал Знай повідомляв, клієнтка Monobank розповіла, як залишилася з порожніми кишенями: заблокували рахунок та нічого не пояснили.
Також наш портал інформував, "хочеш грошей? Давай шоколадку": пенсіонерам у "Ощадбанку" влаштували аукціон, українці просять зупинити свавілля .
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "гіршого банку немає": клієнтка "Ощадбанку" розповіла, як через помилку в системі та байдужість співробітників втратила гроші.
Популярні новини зараз
Показати ще