Українець поскаржився на ПриватБанк, який спочатку закрив кредитний ліміт на карті, а потім залишив і без власних коштів. Подробиці він розкрив у скарзі, яку опублікував на порталі "Мінфін".

Клієнт розповів, що на його карті було відкрито кредитний ліміт на суму 15 тисяч гривень, але раптово ПриватБанк вирішив його закрити. Як пояснили у банку, проблема була у тому, що клієнт не отримує на зарплату на картку. Пізніше чоловік переказав зарплату на картку ПриватБанку, але проблему це не вирішило. Він зазначив, що вже змирився, як згодом стався ще один "сюрприз", але вже з його власними коштами.

Приват24. Фото: скрін youtube

Українець розповів, що знімаючи готівку з банкомата стався якийсь збій і гроші видано не було, але з рахунку їх успішно списали. У банку пообіцяли вирішити проблему, але до двох тижнів.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись

У коханні чекають справжні випробування: яким знакам зодіаку краще забути про стосунки

Стосується всіх власників газових лічильників: "Газмережі" терміново попередили споживачів

Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило

Показати ще

"Днями знімав власні кошти у розмірі 20 тисяч, банкомат не видав їх, проте з картки справно списав. Оформилася заявка на повернення, терміни від 3 до 14 робочих днів. Ось так, хочеш залишитися без грошей, май справу з приватом. Приват допоможе тобі залишитися без грошей", - обурився клієнт.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Все пішло на дно...": українці з картами "ПриватБанку" тонуть у кредитах, сліз більше не залишилося.

Також наш портал інформував, банкомат видав фальшивку: українець розповів про "сюрприз" від ПриватБанку.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "гіршого банку немає": клієнтка "Ощадбанку" розповіла, як через помилку в системі та байдужість співробітників втратила гроші.