Клієнт "Ощадбанку" поскаржився на відділення, в якому, за його словами, вигадали свої правила зняття готівки. Він зазначив, що за один раз не дозволяють зняти понад 5 тисяч гривень, якщо не оформити страховку. Цим він поділився у відкликанні на порталі Мінфін.
Українець розповів, що звернувся до відділення, щоб зняти готівку у розмірі понад 5 тисяч гривень. Втім, таку суму там готові видати лише після оформлення страховки, а в іншому випадку потрібно знімати частинами протягом кількох днів. Клієнта дуже обурили такі умови обслуговування.
"У відділенні 10004/0571 діють неписані закони: видача понад 5 тис. грн. готівку тільки при оформленні якоїсь страховки, або ходити щодня та частинами знімати. Ось такі неписані правила. Звичайно ж, у тарифах на сайті банку про це ніде не написано, оскільки в нашій країні не прописано обов'язкове страхування від забаганки банків, яким доручено державні виплати", - обурився клієнт.
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Варто зазначити, що через добу після публікації скарги представники банку не надали клієнту жодної відповіді.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть оплатити комуналку в Ощад 24/7, паніка захлеснула: "Доведеться переказувати пенсійні виплати".
Також наш портал інформував, чи інвестувати в українські банки: відсоткові ставки у гривні зросли, скільки можна заробити на депозитах.
Крім того, ми писали, нахамили і зробили винним: у "Ощадбанку" не захотіли допомагати українцеві, у якого з картки зникли гроші.