Популярний серед мешканців української столиці, а також серед багатьох українців у центральних та західних регіонах нашої країни мобільний оператор "Київстар", схоже, дуже розлютив своїх абонентів.
Одного так точно – чоловік заявив, що оператор знайшов чудову відмазку, щоб підвищувати тарифи у такий важкий для мільйонів людей час. Йтиметься про домашній інтернет.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Київстар" на порталі для відгуків Otzyvua.
"Гниль та пліснява! Підвищувати ціни під час війни - верх цинізму! До цього підвищували ціни під час пандемії. Причому, на 25-30% відразу. Поясніть, чому при падінні доходів у користувачів Ви повинні бути багатшими за всіх? І яка хороша відмазка - ми покращуємо наш сервіс для всіх користувачів Чому за мій рахунок?
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
При тому, що у грудні 2022 та січні 2023 у мене практично весь час був відсутній домашній інтернет! Написав прохання перерахувати реальний час подачі інтернету – куди там.
Великий київстар не несе відповідальності ні за що. Перейшов на Діа ні, написав прохання до київстару, щоб не враховували в оплату за поточний місяць, т.к. відмовляюся від їхніх послуг, але гроші вже знято. А ч...а з два! Жодних повернень і не збираються робити! Та подавіться, нелюдю! Все, жодних більше співробітництва!", - пише незадоволений абонент.
Нагадаємо, Lifecell піднімає вартість популярного тарифу з 90 до 160 гривень: абонентів попередили, з 20 лютого.
Раніше повідомлялося, як швидко змінити тариф, щоб завжди бути на зв'язку: лаконічна інструкція.
Також, "Маємо змінити вартість...": оператор Vodafone вирішив забрати в українців останні 30 гривень.