Українка поскаржилася на найбільшого мобільного оператора країни Vodafone, який, за її словами, знімає гроші з рахунку за ненадані послуги. Свою ситуацію жінка описала у коментарях під публікацією на офіційній сторінці Vodafone у facebook.

Українка розповіла, що оператор зніме гроші за послуги, які за фактом не були надані та навела приклад ситуації, що сталася з її 7-річним сином.

Vodafone, скріншот: YouTube

"Ви без перебільшення НАЙГІРШИЙ оператор ще й безсовісно крадете гроші. Поясніть, як дитина 7-ми років 4:43 або о 6:20 використовує інтернет. При тому, що sim карта вставлена в годинник, який в цей час вимкнений, заряджається? За що ви здираєте кошти за не надані послуги!!", - обурилася українка.

Жінка додала, що раніше користувалася послугами Vodafone і не мала претензій, але зараз якість сильно погіршилася, зокрема, через такі інциденти, як стався з її дитиною.

Популярні новини зараз

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Vodafone, скріншот: YouTube

"Ви вже обкрадаєте діючих абонентів, оскільки після закриття нормальних тарифів вас просто ваші абоненти надіслали та пішли до нормальних операторів. Як так можна було опуститися... нібито нормальний оператор, користувалися роками", - зазначила жінка.

Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Або шахраї, чи криворукі...": українці скаржаться, що переплачують за тариф Vodafone 60 грн.

Також наш портал інформував, що Lifecell піднімає вартість популярного тарифу з 90 до 160 гривень: абонентів попередили, з 20 лютого.

Крім того, ми писали, найдешевші та найвигідніші тарифи: пропоновані Київстаром, lifecell та Vodafone.