Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", довкола якого досі розвивається тема "націоналізації", продовжує неприємно дивувати своїх клієнтів.
Раніше, коли в Україні активно відключали світло, то в плановому порядку, то в аварійному було багато проблем, коли люди просто не могли зняти гроші. Тепер же виникли проблеми, коли банкомати зараховують зняття, але готівки клієнти не бачать.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin.
"Хотів поповнити картковий рахунок за допомогою банкомату, навіть за допомогою співробітника банку, на екрані з'явилася помилка, і мої 20 000 грн зникли безвісти. Оформив заявку через 3700 на повернення коштів і чекати потрібно від 3 до 14 Але що ж це таке? Мені потрібно здійснити переказ, я розраховую на банк, чому тепер я повинен домагатися, дзвонити, оформляти заявки... Чекати...", - розповів незадоволений клієнт "ПриватБанку".
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Також заради справедливості, варто зазначити, що представники банку надали відповідь клієнту, проте лише у шаблонній формі, не вирішивши суть проблеми. Однак проблема залишилася, і в цьому випадку труднощі не з малою сумою коштів, а вельми значною.
Нагадаємо, "Якась гніда...": українців з картами Sense Bank цілодобово "кошмарять" колектори за неіснуючими боргами.
Раніше повідомлялося, переказати чи зняти кошти неможливо: ПриватБанк змінив правила користування своїми картками.