Клієнти ПриватБанку розповідають, що в фінустанови можуть бути серйозні проблеми з готівкою, адже при переказах власних коштів стикнулися з проблемою серйозних затримок.
Про це розповідають на порталі Мінфін у розділі "Відгуки", де українці можуть залишити коментар з приводу роботи банків в Україні. Користувач під ніком Vasya140276 зазначає, що вже не раз стикається з проблемою переказу коштів з приватбанківської карти на карти інших банків.
О 21:00 спробував переказати 500 грн на свою картку у банку Конкорд. Система заблокувала переказ і в додатку видало, що переказ доступний з 6:00 до 20:00. Зробив переказ о 9:20 переказ прийняли та відправили на перевірку на 2 години. Враховуючи, що є Голд клієнтом банку, це мене здивувало, таке ставлення до обраних. Я так зрозумів у банку великі проблеми, і він усіма шляхами намагається затримати гроші.
У ПриватБанку зазначили, що процедура перевірки є звичайною процедурою, та торкається вибірково кожного клієнта фінустанови.
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Банк за необхідності може проводити додаткову перевірку по платежу. Це звичайна процедура, яку ми вибірково проводимо з метою недопущення різного роду ризиків. В Приват24 перейшовши в архів платежів можна переглянути статус платежу,
Нагадаємо, ми писали, що Ощадбанк більше не працюватиме, як раніше: українцям повідомили про зміни.
Як повідомляв "Знай.ua" термінал ПриватБанку залишив українця без копійки за душею.
Також "Знай.ua" інформував, ПриватБанк запустив важливе оновлення Приват24: стане простіше.