З банківського рахунку "Ощадбанку" стали зникати кошти, банк заявляє, що не винен.

Клієнт "Ощадбанку" втратив за один раз 5 тисяч грн зі своєї пенсійної картки, платіж пройшов без його відома, без підтвердження, яке зазвичай відбувається у SMS та кодом підтвердження. Свою думку з цього приводу клієнт залишив у відгуках на порталі "Мінфін".

"Ощадбанк", скріншот: YouTube

Ощадбанк це самий гiрший банк. Грошi може вкрасти кожен ср*ний рваний. Дзвониш на гарячу лiнiю годину, потiм начинає "мекати" якась або якийсь недолюдок. "MOBILE BANKING"? вкрали 5000 грн. Ні смс, нi код не приходили, подзвонив на гарячу лiнiю, а воно менi каже що зробити нiчого не можуть. Питаю, як так може статися що нi смс нi код не прийшли, а вiн менi у вiдповiдь це шахрай вкрав. Звертайтесь в кiбер полiцiю. Кошти вже не повернути. — написав ошуканий клієнт.

Ощадбанк Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

На час написання статті представники Ощадбанку жодним чином не прореагували на відгук. А користувачі зазначили, що швидше за все це фішингова атака.

"Зламати додаток навряд чи могли б, швидше ви тицьнули фішингове посилання аля *допомога від приват\ощад\пумб* і попалися ввівши там пароль нібито на сайті ощад",

"Mobile banking переказ у самому додатку, номер карти в додатку можеш побачити куди гроші відправили".

Нагадаємо, ми писали, що українець не зміг зняти гроші з картки "ПриватБанку", хотіли більше.

Як повідомляв "Знай.ua" клієнти Monobank не можуть сплатити за комуналку: гроші списуються, але йдуть у невідомому напрямку.

Також "Знай.ua" інформував. що приємна новина від "Ощадбанку"? Пенсіонерам вирішили полегшити життя, що пропонують.