Українець поскаржився, що ПриватБанк заблокував картку його дитини та висунув звинувачення у шахрайстві. Про це він розповів у своїй скарзі, опублікованій на порталі Мінфін.

Батько розповів, що його дитина мала карту Юніора від ПриватБанку, якою він користувався без будь-яких проблем протягом 3 років. Але нещодавно карту раптово заблокували разом із грошима та заявили, що це пов'язано з "шахрайськими діями". Батьки обурені, що банк не лише залишив дитину без грошей, а й звинуватив у доволі тяжкому злочині.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"У моєї дитини була карта юніора, протягом 3 років все було добре. 18 березня заблокували, кошти не повертають. Чекали 15 днів якогось дзвінку. Марно. Переписувались у чат боті, там і повідомили що якісь шахрайські дії. Ми у шоці, дитину незаконно звинуватили у кримінальному злочині. Ніхто нічого не пояснив. Гроші не повернули", - поскаржився чоловік.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Популярні новини зараз

Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення

Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Показати ще

У ПриватБанку відреагували на скаргу та заявили, що компетентні співробітники вже працюють над вирішенням проблеми та пообіцяли у найкоротші терміни повідомити про результати.

Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк не повертає гроші після скасування операції, українці втрачають по $2 000: "Оплати зроблено".

Також наш портал інформував, "Заблокували картку та шантажують": українець розповів, як Monobank "мотивує" повертати борги.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що банкомат ПриватБанку обрахував українку на 9000 грн, повертати гроші відмовляються: "Повний абсурд".