Українка обурилася роботою мобільного оператора Lifecell Вона розповіла, як намагалася перейти на один тариф, а фактично отримала інший. Про це жінка написала у коментарях під публікацією оператора у соціальній мережі facebook.
Абонентка поділилася, що на сайті обрала на більш дешевий тарифний план з абонплатою 90 гривень. За перехід на інший тариф вона заплатила понад 70 гривень, а потім отримала повідомлення про те, що може підключити пакет послуг за 160 гривень, а не за 90, як було зазначено в умовах.
"Чому на сайті на тариф Просто лайф вказана вартість (від) 90 грн, а в смс мене зараз повідомляють, що я маю сплатити 160 грн/4 тижні? При цьому я сплатила зміну тарифного плану 70 або 75 грн. Гроші в пісок, тому що я платила за перехід на інші умови, а саме за 90 грн/4 тижні, а не за 160. Компанія за свою репутацію не переймається", - обурилася абонентка.
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Співробітники Lifecell відреагували на скаргу та пояснили українці, що в умовах є три вартості тарифу та 90 гривень пропонується для нових абонентів, які перейшли від іншого оператора.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Лютий треш...": абоненти "Київстару" виявили мінусовий баланс після поповнення, люди залишилися без зв'язку та грошей.
Також наш портал інформував, замкнуте коло від Lifecell: абонентам, які не згодні платити більше, пропонують тарифи дешевше і тут же їх піднімають.
Крім того, ми писали, "Тягнуть гроші шалено": Lifecell нав'язує непотрібні гігабайти інтернету пенсіонерам з кнопковими телефонами.