Українці дуже часто почали стикатися з проблемами після переходу до "Нафтогазу".

Звичайно, це і невірні дані лічильників у квитанціях, і борги, яких не повинно бути і неможливість подати коректні показання лічильників... Але, як з'ясувалося. Найголовнішою проблемою є те, що клієнти компанії не можуть додзвонитися до "Нафтогазу" для вирішення своїх проблем. Про це стало відомо завдяки коментарю українця під одним із повідомлень компанії у соціальних мережах.

Нафтогаз, оплата комуналки, фото: Знай.ua

У газопостачальній компанії НАК "Нафтогаз України" підказали, як вирішити цю проблему та таки додзвонитися на гарячу лінію. Про це повідомила пресслужба компанії у відповідь на питання клієнта.

"А ви спробуйте спочатку туди додзвонитися, а потім говоритимете", - поскаржився чоловік.

Популярні новини зараз

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

У відповідь на це Нафтогазу повідомили, що їхні лінії працюють у штатному режимі.

Додзвонитися можна за телефонами :

066-300-28-88 (Vodafone);

098-300-28-88 (Київстар);

093-300-28-88 (Lifecell).

Крім того, в Нафтогаз порекомендували для з'єднання з оператором натиснути 8. Також при виникненні питання можна написати їм у особисті повідомлення сторінки або звернутися до чат-ботів GASUA, Вайбер, Телеграм і Фейсбук. Для цього потрібно перейти на сайт, за посиланням:https://gas.ua/ru/home/contactsі вибрати найкращий для себе месенджер.

Відповідь "Нафтогазу" на скаргу клієнта

Нагадаємо, що у "Нафтогазі" повідомили, що передавати свідчення лічильників потрібно по-новому: через 104.ua більше не вийде.

Раніше ми повідомляли, як домогтись перерахунку платіжки за газ: у "Нафтогазі" розповіли, як це зробити без зайвих проблем.