В Україні продовжують з'являтися десятки скарг на мобільні оператори Kyivstar, Vodafone, Lifecell через постійне зростання тарифів та "зникнення" грошей з рахунків.
Зазвичай оператори намагаються вирішити проблеми із клієнтами шляхом мирного врегулювання ситуацій, проте деякі з них виходять з-під контролю.
Останнім часом надмірна кількість скарг на Київстар свідчить про те, що компанія почала необґрунтовано стягувати гроші з рахунків своїх користувачів, ніяк це не пояснюючи.
Наприклад, одна жінка поскаржилася, що у неї на рахунку, на 20 травня, була сума, необхідна для придбання пакета послуг на 4 тижні – 175 гривень.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Вона заздалегідь поповнила рахунок та уважно стежила, щоб не перевищити межу раніше наданих послуг. Але вранці вона здивувалася, помітивши, що замість сплати за пакет на 4 тижні система зняла з її рахунку 20 гривень за добу використання хвилин та інтернету.
Вона перевірила свій власний кабінет у додатку і побачила, що о 00:00 20 травня на її рахунку все ще була сума, необхідна для придбання повного пакету.
Однак із неї дивним чином зняли 20 гривень. Жінка перевірила додаткові послуги та витрати та не знайшла жодних додаткових витрат, все було в рамках підключеного пакету. Вона була вдома, тому використовувала виключно домашній Wi-Fi без підключення мобільного інтернету.
Незабаром вона знову поповнила рахунок та перевірила, щоб кошти були зараховані. Минув якийсь час, але жодної інформації про оновлення пакета послуг не було. Довелося знову натиснути на кнопку для поповнення рахунку, після чого їй надійшло повідомлення, нібито пакет нарахований, а до цього виник збій системи щодо додаткових послуг.
Жінка перевірила розписку за рахунком та зауважила, що "Київстар" двічі зняв гроші з її рахунку. Спочатку вона подумала, що це просто помилка системи і все автоматично виправиться. Але час минав, гроші не поверталися, тож вона вирішила зв'язатися з оператором мобільного оператора.
Перший оператор намагався переконати її, що все було правильно: вона двічі замовила послугу та двічі заплатила. Він проігнорував повідомлення про помилку системи та про те, що на її рахунку було недостатньо коштів.
Оператор Василь повідомив, що причиною того, що спочатку сума не пішла на оплату пакету послуг через "резервацію коштів", тому необхідно поповнити рахунок на суму більше вартості пакета послуг на випадок резервації.
Як виявилося, система може сама по собі зарезервувати до 50 гривень на рахунку без повідомлення клієнта, і ця резервація не відображається у додатку чи особистому кабінеті.
Другий оператор повідомив, що сучасні смартфони мають цікаву функцію – вони можуть самостійно підключатися до мобільного інтернету без відома власників, навіть коли функція підключення до інтернету вимкнена.
Нагадаємо, Київстар знову піднімає ціни: тарифи перевалять за 300 гривень
Як повідомляв "Знай.ua", абоненти Vodafone отримують десятки дзвінків з невідомих номерів, люди не можуть додзвонитися близьким: "Їх не хвилює"
Знай.ua писав, щодня мінус 15 грн: абоненти Lifecell замість швидкого інтернету обзаводяться боргами