Онлайн-оплата послуг за комунальні платежі значно спростила життя багатьом українцям. Без черг та нервів можна у пару кліків здійснити необхідні платежі.
Та бувають випадки коли оплата яку ви здійснили, просто не приходить постачальнику послуг.
Так, клієнт Monobank понад три місяці чекає, щоб його оплата за житлово-комунальні послуги надійшла постачальнику.
Скаргу опублікували на порталі Мінфін у розділі відгуків.
Користувач, зареєстрований під ніком ivan40x, заплатив за комунальні послуги в мобільному додатку ще 7 березня.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Лише через місяць чоловік помітив, що оплата не пройшла, а на особовому рахунку почала накопичуватися заборгованість.
Спілкування зі службою підтримки не дало йому жодних результатів.
"Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір. Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже перерахували, вони повинні відправити гроші компаніям, щоб виконати зобов’язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній", – так відповідають представники Monobank чоловікові впродовж майже 3х місяців з моменту оплати.
Клієнт Монобанку не може скасувати платіж, бо в підтримці кажуть що це не можливо.
Клієнт обурений що банк не може належним чином виконувати свої обов'язки.
Monobank не поспішає повертати доступ до коштів своїм клієнтам: у чому причина.
Раніше повідомляли, що українка обурена сервісом Monobank: залишив без спадщини.