Онлайн-оплата послуг за комунальні платежі значно спростила життя багатьом українцям. Без черг та нервів можна у пару кліків здійснити необхідні платежі.

Та бувають випадки коли оплата яку ви здійснили, просто не приходить постачальнику послуг.

Платіжки по комуналці, скріншот: YouTube

Так, клієнт Monobank понад три місяці чекає, щоб його оплата за житлово-комунальні послуги надійшла постачальнику.

Скаргу опублікували на порталі Мінфін у розділі відгуків.

Користувач, зареєстрований під ніком ivan40x, заплатив за комунальні послуги в мобільному додатку ще 7 березня.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Показати ще

Лише через місяць чоловік помітив, що оплата не пройшла, а на особовому рахунку почала накопичуватися заборгованість.

Платіжки за комуналку. Фото: скрін youtube

Спілкування зі службою підтримки не дало йому жодних результатів.

"Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір. Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже перерахували, вони повинні відправити гроші компаніям, щоб виконати зобов’язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній", – так відповідають представники Monobank чоловікові впродовж майже 3х місяців з моменту оплати.

Клієнт Монобанку не може скасувати платіж, бо в підтримці кажуть що це не можливо.

Клієнт обурений що банк не може належним чином виконувати свої обов'язки.

Monobank не поспішає повертати доступ до коштів своїм клієнтам: у чому причина.

Раніше повідомляли, що українка обурена сервісом Monobank: залишив без спадщини.