Абоненти Київстар часто скаржаться на погану якість мобільного зв'язку та інтернету. Оператор замість того щоб йти назустріч абонентам, тільки постійно збільшує ціни на свої тарифи майже кожного місяця.
Нещодавно Київстар на свої сторінці у Twitter опублікував повідомлення, яке викликало хвилю хейту серед користувачів.
"Просто зайшли сюди, щоб сказати, що ми всіх вас дуже любимо. Бережіть себе, будь ласка"- пише миле звернення користувачам оператор.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Здавалось би такі слова мають викликати у підписників позитивні емоції та відчуття та не у випадку з цим операторам.
Обурені користувачі не можуть стримати своїх емоцій у коментарях: "Поверніть будь ласка мої кошти, і не списуйте у людей кошти з рахунків на не потрібні їм послуги", "Ви б краще адекватно працювати почали. Знову першого числа нічого не працює як треба", " з нетерпінням чекаємо на нове підвищення, чи як правильно, покращення тарифів, бо розуміємо за що ви нас любите", "любите, але тариф підняли без попередження і ввели ліміт на інтернет".
Нагадаємо, Київстар знову піднімає ціни: тарифи перевалять за 300 гривень