Абоненти Київстар часто скаржаться на погану якість мобільного зв'язку та інтернету. Оператор замість того щоб йти назустріч абонентам, тільки постійно збільшує ціни на свої тарифи майже кожного місяця.

"Київстар", скріншот: YouTube

Нещодавно Київстар на свої сторінці у Twitter опублікував повідомлення, яке викликало хвилю хейту серед користувачів.

"Просто зайшли сюди, щоб сказати, що ми всіх вас дуже любимо. Бережіть себе, будь ласка"- пише миле звернення користувачам оператор.

"Київстар", скріншот: YouTube

Популярні новини зараз

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку

Показати ще

Здавалось би такі слова мають викликати у підписників позитивні емоції та відчуття та не у випадку з цим операторам.

Обурені користувачі не можуть стримати своїх емоцій у коментарях: "Поверніть будь ласка мої кошти, і не списуйте у людей кошти з рахунків на не потрібні їм послуги", "Ви б краще адекватно працювати почали. Знову першого числа нічого не працює як треба", " з нетерпінням чекаємо на нове підвищення, чи як правильно, покращення тарифів, бо розуміємо за що ви нас любите", "любите, але тариф підняли без попередження і ввели ліміт на інтернет".


Нагадаємо, Київстар знову піднімає ціни: тарифи перевалять за 300 гривень