Один із трьох найбільших українських мобільних операторів компанія "Київстар", яка користується великою популярністю серед мешканців центральних областей нашої країни, та й самих киян теж, продовжує подавати неприємності своїм клієнтам.
Цього разу українка, яка назвалася Оленою, заявила, що їй продали в магазині "Київстар" другосортний товар, і який при цьому ще й неробочий.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного абонента компанії "Київстар" на порталі для відгуків Otzivua.
"Придбала в магазині "Київстар" новий стартовий пакет, запечатаний, все як належить. Поклала гроші на рахунок, а користуватися ним не можу. Даний нібито "новий" номер вайбер заблокував, при зверненні до них відповів, що його ніколи не розблокують.
Гороскоп сьогодні 10 квітня: несподівані новини й конфлікти у четвер
Цивільних братимуть до війська без мобілізації: залучать ТЦК та рекрутингові центри
Стаж, середня зарплата та мінімалка: які сюрпризи готує пенсійна система у 2025 році
Відразу у 9 областях пенсіонерам виплатять по 3 тис грн: хто саме отримав право на допомогу
Так як з цього номера раніше проводилося розсилання спаму. Консультанти гарячої лінії "Київстар" допомогти не можуть, порадили купити новий пакет і немає жодних гарантій, що він знову не буде б/в і заблокований.
Не зв'язуйтесь з компанією "Київстар", вони продають вживаний товар, яким скористатися ви не зможете, купіть краще стартовий пакет іншого оператора. Звернуся мабуть зі скаргою до товариства споживачів та з позовом до суду, це вже справа принципу", - розповіла незадоволена українка.
Нагадаємо, "Космічних тарифів мало": абоненти Київстар скаржаться, що оператор знімає подвійну абонплату.
Раніше повідомлялося, "Пробиває дно за дном": абоненти Vodafone скаржаться на завищені тарифи та поганий зв'язок навіть у містах.
Також, "Подобається 125 грн?": оператор "Київстар" не залишив українцям з кнопковими телефонами вибору.