Українець поскаржився, що Monobank довів його до відчаю, залишивши без грошей навіть на їжу. Деталі він розкрив у своїй скарзі, опублікованій на порталі Мінфін.
Чоловік розповів, що Monobank заблокував його рахунок і навіть після подання документів про походження коштів не змінив свого рішення. За словами клієнта, йому навіть не озвучили причини блокування картки.
"До уваги нових клієнтів! У жодному разі не користуйтеся банком, вони блокують кошти і відмовляються їх віддавати, навіть якщо ви надали документи про їхнє походження! Аргументують це начебто тим, що на їхню думку, наданих документів недостатньо. І нічого ви їм не доведете. Ні термінів ні причини такого блокування вони не називають”, - поділився українець.
Бронювання більше не гарантія: нові правила змусять українців збиратись до війська
Доплати за стаж у 2025 році: хто з пенсіонерів потрапив до "списків" на підвищення
Технічний збій чи привід для хвилювання: чому "Резерв+" перетворює українців на порушників
За кіло каші доведеться віддати 93 грн: супермаркети оновили ціни на рис, гречку та макарони
Клієнт Monobank заявив, що зараз він у розпачі, адже по суті залишився без можливості навіть купити собі їжі.
Я в розпачі, банк заблокував усі мої гроші, до останньої копійки. Я слізно просив у них віддати хоча б 200 гривень на їжу. Моїх коштів! Вони позиціонують себе як найлюдяніший банк, але в мене таке враження, що я з роботами спілкуюся ", – поскаржився клієнт.
Співробітники Monobank відреагували на скаргу та зазначили, що підпорядковуються вимогам НБУ та перевіряють усі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтів.
Раніше портал Знай повідомляв, "Гроші зависли у повітрі": клієнт Монобанк вже три місяці не може сплатити за комуналку.
Також наш портал інформував, українці з картами Monobank скаржаться на крадіжку коштів: у підтримці розводять руками.
Крім того, ми писали, українка поділилася розчаруванням після візиту до Ощадбанку: "Категорично відмовили".