Українці зараз у переважній кількості користуються послугами найбільшої компанії "Нафтогаз", яка постачає блакитне паливо споживачам. Почастішали випадки, коли люди скаржаться, що не можуть передати дані лічильника, а також не можуть дізнатися про стан рахунку.
Експерти з "Нафтогазу" вирішили детально розповісти, що робити простим споживачам у подібних випадках.
На сторінці "Нафтогазу" в мережі Facebook українка заявила, що за одним із особистих рахунків не може передати свідчення.
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
"Не можу передати свідчення лічильника, ні по телефону цей район не обслуговується, ні по Вайберу через чат-бот. Як мені дізнатися про стан рахунку? На 104ua теж не передаються... Інший особистий рахунок - заносяться свідчення без проблем", - написала вона.
У "Нафтогазі" відповіли, що дані потрібно передавати облгазу. При цьому зробити це можна одним із способів: на сайті облгазу; зателефонувавши в контакт-центр облгазу або скористатись сервісами компанії, наприклад, за допомогою особистого кабінету або чат-ботів GASUA у Messenger, Telegram, Viber.
"Хочемо звернути Вашу увагу на те, що Ви можете самостійно перевіряти стан рахунку за допомогою особистого кабінету ( https://my.gas.ua/login ) або чат-ботів GASUA у Messenger, Telegram, Viber (посилання на сторінці: https: "// Gas.ua/uk/home/contacts. Стан рахунку в особистому кабінеті знаходиться на головній сторінці. Для перевірки стану рахунку в чат-боті в головному меню натисніть "Мій рахунок"", - пояснили в компанії.
Раніше повідомлялося, що дали виїхати за кордон: колишнього топ-менеджера "Нафтогазу", власника "Конюшні Бутенка" оголосили в розшук.
Також, субсидії в Україні: чи вистачить грошей у бюджеті після підвищення тарифів.