Одна з найбільших українських компаній, яка користується популярністю серед громадян, які хочуть швидко відправити та отримати свої посилки "Нова пошта", іноді, підносить дуже неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Цього разу українці скаржаться, що "Нова пошта" відправляє клієнтів у несподівану подорож до поштам, які не відкриваються з першого чи навіть з другого чи третього разу. У компанії просять людей прийти за день. Ось такий сервіс.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки "Нової пошти" на порталі для відгуків Otzivua.
"Три посилки прийшли в різні комірки поштамату, оскільки замовляла у різних продавців. Два осередки відкрилися, один не відкривається. Пробувала приблизно 6 разів.
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Оскільки посилка потрібна була, край, наступного дня, одразу зателефонувала на підтримку, там мені сказали перевірити мобільний інтернет та вай-фай, геолокацію та блютуз та перезавантажити додаток.
Коли я відповіла, що все працює і дві комірки відкрилися відразу, тільки одна глючить, відповіли спробувати завтра і більше я додзвонитися у підтримку не змогла (довго чекала на відповідь і не дочекалася).
Я організовую свято та підібрала посилку під декор, отже, в день свята вранці доведеться бігати містом та шукати схожий товар! Дуже "вдячна" сервісу Нової Пошти", - поділилася своєю історією незадоволена клієнтка.
Нагадаємо, багато вакансій та підвищення зарплат: яких фахівців потребують найбільше і що з ринком праці в Україні.
Раніше повідомлялося, що в Україні стрімко дорожчає паливо: фахівець розповів, коли ситуація стабілізується.
Також, які нововведення у комунальних платіжках: киянам обіцяють зручні сервіси.